Pèrdua no inspirat Suelta Phils Fora de Primera
Publicat per Tim Malcolm, dijous, 24 de juliol de 2008 05:11 PM
En un clar resum dels Phillies' problemes, l'equip va caure un altre, 3-1, perdent la sèrie 2 .-1. als Mets. Van perdre el primer lloc, i, com els Mets va superar per un joc.
Rollins banda, aquest equip no va sortir a jugar. Oliver Pérez desconcertat amb ells una vegada més sota la seva escombraries, i l'obligada Phils amb un munt de gronxadors i estranya. Per al seu crèdit, Jamie Moyer va ser espectacular en els seus set entrades de treball, donant a penes una cursa en dues visites.
Però una vegada que va sortir Moyer, la cua va arribar massa. JC Romero ràpidament fins a deixar una sola, i una base robada. Després d'un passeig intencional David Wright, Carlos Delgado va trencar l'empat amb un termini de dos dobles. Sorprenentment, un cop esquerrà Romero.
Però la història no va ser pallissa Delgado Romero, és la ineficiència de l'ofensa. Una altra vegada. Jayson Werth, malgrat homering per empatar el joc, no van poder lliurar amb les bases carregades a la vuitena. Chase Utley havia 0-fer un altre dia, i de sobte el seu lloc de les estadístiques d'abril estan buscant poderós peatonal. La resta de l'ofensa va arribar fins curt. Una altra vegada.
No hi ha una altra manera que el tall: Aquest equip té un munt de problemes.
Foto de Associated Press


















































24 de juliol de 2008 a les 5:16 pm
Es tracta d'alguns dels pitjors que he vist jugar en un temps, els seus jocs, els seus cops, i tot l'mantra de l'equip. Cap urgència, i no la passió. Nota sobretot a Jimmy, no hi ha excusa per arribar tard - cap. Culpar a les llums vermelles - hey jimmy pel que tenen equip d'autobusos ruc. Igual que l'any passat Abreu situació potser és el moment d'afegir a través de la resta.
24 de juliol de 2008 a les 5:18 pm
I LIKE per rastrejar meu darrere
24 de juliol de 2008 a les 5:23 pm
howard eskin necessitem encendre un foc en virtut d'aquest equip.
24 de juliol de 2008 a les 5:25 pm
Tim, té vostè raó sobre la manca de "passió". Utley del llenguatge corporal i Rollins demeanor indica que alguna cosa va malament aquí .. però probablement no duradora. De totes maneres, hi ha més mal en el camp de selecció de jocs de pilota que els costos. Tothom aquí en l'àrea de Nova York ia través de beisbol sap que Delgado no va colpejar una mica per sobre de la cintura .. no pot moure's en l'alta dins fastball. Per tant, l'altra nit es posa un gran llast a la placa just a sota dels genolls. Home run! Llavors avui, amb la defensa de tal manera l'única forma en que es pot malmetre amb un Homerun o un tros a l'esquerra, què surt? una bola ràpida a l'exterior, just a sota del cinturó. Doble la línia esquerra del camp.
En cas que tots dos eren bons llançaments .. només que el mal.
24 de juliol de 2008 a les 5:26 pm
És molt simple i una pregunta cal pregunta, com pot la suposada ofensa millors a la Lliga lluita per un període tan prolongat de temps. Aquesta qüestió ha de ser contestada i no em sorprendria que Milt es fa la caiguda tipus.
És una cosa quan el delicte i el llançament és dolenta, però es perden en la nit el llançament ha estat bona, molt bona i en algun lloc prop increïble.
Jimmy ha de posar al seu lloc i els canvis han de fer. L'equip necessita el lideratge en el camp i que necessiten direcció, que necessiten per començar a fer els altres equips pagar per les seves victòries.
24 de juliol de 2008 a les 5:35 pm
Sense inspiració? No donar Oliver Pérez de crèdit? Pérez no podrà ser Cy Young, però no pot descompte to que més de 7 entrades de la qualitat de beisbol com Jamie Moyer did.The joc va baixar a Carlos Delgado rep un cop i l'embragatge no Phils amb la diferència de fabricant en Rollins . Ho sento gent thats beisbol.
24 de juliol de 2008 a les 5:36 pm
El problema és que en diversos punts de la temporada Burrell, Utley i Howard ha portat l'equip es va desplomar, mentre que la resta, o en el cas de Feliç, Jenkins i Ruiz només es forma en què va jugar sempre. En aquest moment, no és una producció i algú ha de pas a la placa d'una manera gran. Treure l'entrada el dimarts 9 i 6 carreres anotades totes les sèries. Això és atroç, i és hora de culpar la gent deixés de llançament. A més, el bullpen és detteriorating tornar lentament a la mitjana; Seanez, Romero, Madson simplement no pot mantenir la EEI per sota del 2, només que no són brillants. Una gran peça cal afegir, si és o Holliday Burnett que necessiten alguna cosa o no van a veure 1r lloc de nou aquest any.
24 de juliol de 2008 a les 5:38 pm
volar pilotes que surten els ciutadans no només els bancs deixen de Shea, un ballpark real, no una prohibició de la casella!
24 de juliol de 2008 a les 5:40 pm
No, Pérez to bé. Però només en contra de les parcel així Hacky, fastball implacables equips (Phils, Texas, Cincinnati). En la major part d'ell és bastant dolent.
24 de juliol de 2008 a les 5:42 pm
El seu dret sobre nosaltres només colpejar fastballs Tim. Pitchers trencar amb una pilota (és a dir, Pérez i la seva lliscant) la pròpia Phils. Exemple d'això, Ryan Howard és 2n-22. Amb 14 K en contra Pérez.
24 de juliol de 2008 a les 5:43 pm
wow i retardar el comentari del dia va a CP3
24 de juliol de 2008 a les 5:51 pm
No estem aquí per causar problemes, simplement parlar de beisbol.
a) la quantitat increïble d'una caiguda de gràcia que estem veient de Jimmy Rollins. Per molt que jo diria "Good Riddance", jo diria que és una gran sorpresa atès el seu caràcter.
b) Algú em complaure Gillick de per què ni tan sols considerar l'educació de Kris Benson per uns comença abans de tirar el gallet al Blanton comerç. Quina va ser l'acord amb això?
c) M'alegro que tots, els Mets i Phils fans, finalment pot tenir una rivalitat legítimament trucar a la nostra.
Bé, això és tot de mi. Pau fora! LETS GO METS!
24 de juliol de 2008 a les 5:54 pm
Rics: Benson no estava en absolut preparada per afrontar la Lliga Major de colpejar. Per descomptat, jo podria dir el mateix de Eaton i Myers ...
Gràcies per comprovar en el civil i de manteniment.
24 de juliol de 2008 a les 5:57 pm
Bona va enriquit, ja agradable. La rivalitat pot ser esportiu i tenim un munt de coses que ja es burla sobre dos dels més per sota dels clubs en el beisbol.
24 de juliol de 2008 a les 5:58 pm
Pérez no és un mal llançador en absolut. A vegades incoherent, però que quan està en ell és gran. És amo dels Yankees, Bravos i Phillies. També sembla gran pas en les grans games.For en la seva major part no està molt malament.
24 de juliol de 2008 a les 5:58 pm
Vostè sap que vostè està llegint un Phils lloc quan la descripció d'Oliver Pérez, de 12 K dia és que era llençar "escombraries", i que Jamie Moyer i el seu 78 mph fastball va ser "espectacular".
Haha.
24 de juliol de 2008 a les 6:01 pm
A més, m'agradaria segons per sobre del que va dir Glen.
@ Tim Malcolm - Mira els números abans de fer declaracions, el més fàcil és que millorar el teu bloc. Pérez ha dominat els Yankees en aquesta temporada i la darrera també. PS Crec alineació de Texas és bastant impressionant - a dominar Kinsler, Bradley, Hamilton, etc és molt bo!
Cincinnati massa - Dunn, GRIFFEY, Phillips, Bruce - no és una mala collita. Així mateix, Pérez i mirar els números Pelfreys Rick Peterson, després de disparar. Tenir por Phillies fans.
24 de juliol de 2008 a les 6:01 pm
Algú va tenir una pantalla de la tapa, ja que hem estat testimonis de tan sols el primer temps a Internet que algú va elogiar Estadio Shea.
Benvolgut Deadspin Disposem d'un guanyador!
24 de juliol de 2008 a les 6:03 pm
Velocitat d'un fastball no significa res si l'oposició no pot colpejar la mateixa. 78 o 98, que no significa res si d'aconseguir els outs.
24 de juliol de 2008 a les 6:04 pm
Si la vostra Hacky-fastball un equip de cop o una cervesa equip de la lliga de softbol, línia inferior Ollie un to d'inici Qualitat i sé que vostè no nega que Tim. Tanmateix, com un ventilador dels Mets, que mai se sap el que és Ollie llançament, el seu tipus d'un Dr Jeckyll / Mr Hyde ho him.Moyer to amb un bon joc també, però va arribar fins al bullpen i failed.These proper 2 mesos fun.In seran les paraules de la Gran Bob Murphy ... .. "Abróchense el cinturó de seguretat"
24 de juliol de 2008 a les 6:11 pm
Sí, ha grumpy aquí. Ollie pot ser molt bo (contra equips que en el gronxador i fastballs ficaria en problemes, per la qual cosa Ollie's balanceig vagues salvatges coses), o pot ser molt dolenta (contra equips que són molt més pacients i treure profit de les seves coses salvatges) . Avui ha estat molt bo, absolutament. Però estic mirant a través de la Phils' de vidre, que una vegada més, no podien ser pacient i modificar el seu enfocament.
24 de juliol de 2008 a les 6:20 pm
@ NJ: Estic d'acord, encara que crec que el Metropolitans comencen a girar una cantonada, en un estil comparable a Bruce Boudreau i Gorros a la temporada de la NHL. Ja sigui que garanteix un playoff llitera, bé, veurem.
Malcolm @ Tim: Bé, Eaton i Myers tipus de prova del meu punt. Tanmateix, veig que d'aquesta manera. Benson, amb el que fins podria haver estat més intel ligent que el comerç de Blanton. No només estalvia temps i diners, sinó també les perspectives de comerç dóna més temps per demostrar la seva vàlua en el sistema per a la resta de la temporada. I per tot el que sé, podria Benson tarifa millor que Blanton, la Lliga Major de llest o no.
24 de juliol de 2008 a les 6:26 pm
Benson no estava preparat en absolut. Ell estava tonked batedors per l'AAA. Happen hauria d'haver donat un terreny i la rotació de Cárdenas negocien en un paquet de Holliday.
24 de juliol de 2008 a les 6:28 pm
Per què estem parlant, fins i tot Benson? hes ni tan sols prop de ser capaç d'ajudar a aquest equip de cap manera.
24 de juliol de 2008 a les 6:30 pm
oliver perez maleït és terrible. els Phillies li va fer lluir bé però són massa terribles.
24 de juliol de 2008 a les 6:37 pm
Amén Geoff
24 de juliol de 2008 a les 6:40 pm
"No, Pérez to bé. Però només en contra de les parcel així Hacky, fastball implacables equips (Phils, Texas, Cincinnati). En la majoria dels heâ € ™ s molt malament ".
Aquí compleix ventilador perspectiva. Oliver Pérez és una eina. No li agrada ser com tots els altres i el to d'una manera, que li agrada fer a la seva manera, i la major part del temps es posa en problemes. Però quan el terreny està en la llum, deixa enganyar al voltant de Pérez i el converteix en art. Ell no és "molt dolent", és realment molt bo. Que té un ERA de 4.0? Que després d'un horrible part. És propietari d'equips com el de Filadèlfia, els Yankees i Bravos. Els tres d'aquests equips tenen diferents enfocaments, et dic, aquests són els jocs que es veu la veritable Oliver Pérez.
M'agradaria creure que el nou llançament entrenador li ha ajudat a terme. M'agradaria creure que Pérez, el nou moviment ha provocat l'èxit, però no vaig a. Vet aquí el que penso sobre Pérez. És un gran joc llançador. Quan els llums es troben en observació i everyones estic comptant amb ell. Però contra un equip com el de Washington en un dissabte a la tarda? Jo no li aposta que passat 6.
Però, s'equivoquen per trucar ell un mal llançador.
24 de juliol de 2008 a les 6:51 pm
És increïble que havia aquell any amb els Pirates ('04 crec), quan va enviar un ERA de 2 amb 220 K's. Mostra quina part d'un enigma és que 2 anys més tard, en'06 va ser DFA'd. A vegades gran, a vegades terrible. Millor que Eaton, o per al cas Blanton, que són només mediocres sempre sobre una base consistent.
24 de juliol de 2008 a les 6:54 pm
Els Phillies són només escombraries i que van fer un llançador mediocre semblar Tom Seaver.
24 de juliol de 2008 a les 7:23 pm
La part més preocupant és que estan perdent multa o execucions (Hamels diumenge, Moyer avui) que no van a tornar. És estrany dir-ho, però qui anava a pensar l'ofensa seria la caiguda aquí?
És una cosa si va Kendrick 5 entrades i li dóna un 6, o si té un Moyer ocasional cop en marxa.
Però per MVP calibre jugadors, i totes les estrelles a nivell de talent (un quartet de prendre qualsevol equip) per entrar en aquest llarg d'una depressió - gairebé dos mesos de mediocritat - és estupefaents. No puc amb això. Jo realment no puc. Per què només han anotat 3.95 carreres per joc per 2 mesos?
Fluky diferent de la novena, que va anotar 6 curses en 26 entrades contra els Mets. Això simplement no és suficient. No sé quin és el problema, però espero que aviat se soluciona.
L'any passat, quan estaven perdent, es pot veure per què: Una pèrdua 10.-8. aquí, un 9 .-7. allà. Perdre 2-1, 3-2, 3-1, etc ... és massa per tenir exasperant.
24 de juliol de 2008 a les 7:31 pm
Geoff Terrible ... ... .. o no, Ollie goth el treball done.Plain i simple.
24 de juliol de 2008 a les 7:39 pm
Geoff Terrible ... ... .. o no, Ollie va aconseguir el treball done.Plain i simple. Odio el maleït corrector ortogràfic en la meva PDA.
24 de juliol de 2008 a les 7:46 pm
Oliver Pérez és un bon llançador. El seu material és fantàstic i la seva bona preparació. D'altra banda, els Phillies s'enfronten a ell amb freqüència. Ells han d'entendre ara com arribar a la base el moment en que assumeixi el turó. Les seves coses pot ser que no els permeten, per exemple, nou o deu carreres, però el suficient per donar suport als esforços de la multa Phils' llançadors que s'espera. És incomprensible que ningú en el cos de gestió considera que aquest delicte ha de revitalització. És un conjunt difícil de manejar que es pot ajustar fins - una vegada més - amb alguns batedors que són prou intel ligents per enganxar el fastball a principis del compte i posar-se en contacte amb trencar les boles més tard.
Pérez és creativa i astut, però no intocable. Si l'Phils aprendre a no ser purament fastball batedors i, de fet, formular un pla abans que posar els pals a les seves mans, no se li aquesta invencible.
24 de juliol de 2008 a les 7:57 pm
Re: Pérez, dues de to és un llançador. Per descomptat, quan està treballant, pot ser molt bona, però la natura en general i es basa en els equips de persecució de la zona de strike lliscants. Potser anomenant "Lowball escombraries" no és exacta, però és un llançador entreverado que no és gairebé tan fantàstic com alguns creuen.
Ah, i com és això per a un microcosmos de la Phils' el mes passat: Bruntlett èxits leadoff un doble per iniciar la 6a entrada, i cap d'Utley, Burrell, Howard o pot portar a casa.
24 de juliol de 2008 a les 8:37 pm
Anem a tractar de no discutir la semàntica aquí Mets ventiladors, Ollie va tenir un "espectacular" joc de llançament de "bola baixa escombraries." Jaime Moyer té un munt de "espectacular" jocs de llençar escombraries astut - que va fer el dia d'avui. No crec que qualsevol delicte que es pretenia.
I anem, a no tenir res fora de Ollie, el to d'un joc que la majoria d'equips han lluitat amb Nolan Ryan Howard, però que va fer més fàcil amb ell.
24 de juliol de 2008 a les 9:49 pm
Sorprendre en llegir la totalitat de la negativitat - vostès són només un joc de la primera amb 2 mesos per jugar. El delicte de Filadèlfia està carregat i és només qüestió de temps abans que comencin a anotar 8 carreres en un joc.
24 de juliol de 2008 a les 10:02 pm
Letsgomets,
Probablement estigui dreta. Tanmateix, una mostra de dos mesos en un clip de 3,95 per joc no és poca cosa. Alguna cosa més preocupant en el lloc pot ser aquí, o vostè pot tenir raó i que començarà a colpejar.
La cosa és, que han fet malbé tants grans actuacions de llançament. Abans de la temporada, ¿podria imaginar si vostè li va dir a la Phils tindrien el quart o cinquè millor llançament en els Països Baixos? Que s'havia emocionat. Excepte ... excepte el delicte no ha celebrat el seu final de la negociació.
En general, però, tens raó - un joc no és tot dolent. El mal ve d'estar darrere de 1-0 entrades en el centre i la sensació de ser el joc s'acaba.
24 de juliol de 2008 a les 10:30 pm
els Phillies que no són bones. Ells representen a tots els equips de Filadèlfia, que estan força bé ... ... .. però no són els guanyadors
24 de juliol de 2008 a les 11:11 pm
@ Chase Mutley: Ets un ximple si vostè diu a 94 mph i 82 mph fastball lliscant de Pérez "Lowball escombraries".
Primera vegada en aquest lloc - l'amor de veure aquestes Phillie freaking aficionats després d'aquesta sèrie - imaginar si fos un escombrat! (com hauria d'haver estat)
Mantingui persistent en l'altre equip de la casa de la placa després d'executar la partitura la vinculació Shane Victorino, vostè és un veritable heroi. Res millor que veure Jimmy Rollins amb un terrible després de la seva temporada 2007 "MVP" coughcoughbullsh * t temporada.
24 de juliol de 2008 a les 11:43 pm
Mira Phils: ara és el moment de pas la seva realització. Estic d'acord amb gairebé tots els presents de la conclusió que l'equip sembla haver perdut moltes coses (d'acord de cop que és un d'ells ... oh sí, i jocs) i la majoria de tots els que estan ara és que no tenen esforç. No sé si la motivació va ser, però gairebé tots en l'equip sembla haver adoptat una actitud Blas sobretot. Ryan Howard dono crèdit per la seva actitud durant els seus primers mesos d'aquest any terrible, ja que, almenys, semblava que estava intentant concentrar ... i les coses no s'uneixen la dreta, i ell ho va admetre i va tractar de treballar a través d'ell. Això és especialment notable i admirable atès el sentiment general en el camp ara. Què contrast.
Estic content d'haver trobat aquest bloc, perquè estic malalt i cansat dels nostres diaris defuig l'dishing a terme. Sobretot perquè gairebé tots reporter és massa por de dir alguna cosa sobre el rendiment de Utley últimament, i que necessita ser canviat. Pots veure-ho en els seus ulls i els seus braços, en el seu plantejament, quan vingui a bat. No és que ell no és veure les altures-és que no semblen voler intentar.
Gràcies per l'honestedat nois. És refrescant trobar!
24 de juliol de 2008 a les 11:53 pm
James, és increïble el selectiu de la seva 10 hores en primer lloc, ha fet de la seva memòria. Ollie Pérez = es.
25 de juliol de 2008 a les 4:22 am
Pràcticament tota l'ofensa troba en el funk. Millor que redreçar la nau a terme ... i ràpid! El explotar una sensacional actuació de Moyer.
25 juliol 2008 a les 8:23 am
No es pot dir que no és un SP millor que ningú sobre l'excepció dels Phillies Cole Hamels. Vostè està boig si no ho crec.
Tim Malcolm diu:
24 de juliol de 2008 a les 5:40 pm
No, Pérez to bé. Però només en contra de les parcel així Hacky, fastball implacables equips (Phils, Texas, Cincinnati). En la majoria dels heâ € ™ s molt malament.
25 de juliol de 2008 a les 11:23 am
No crec que ningú diu hi ha ningú en el personal que no sigui Phillies Hamels que és millor que ell. Això no diu molt bé.
La part més frustrant dels Mets d'aficionats que vénen aquí colpejar el pit és que està actuant com un joc un lloc al juliol i colpejar el que està demostrant ser un feble Phillies "equip està guanyant Joc 7 de la Sèrie Mundial. Quan els Phillies estaven en primer lloc per 3 mesos tot el que estaven parlant de com és aquest equip no era prou bona per fer front als Cerveceros i els Cadells. Ara tot el que estic audiència sobre com Ollie Kofax enganxat a la magnífica Ryan Howard, que, com tots sabem, mai a terme vagues.
25 de juliol de 2008 a les 12:30 pm
Acabo de tornar de viatge a través del temps i els estrangers de visita i m'alegra veure que les coses que han cridat els blogs ara. GOLLY, que hauria thunk? També m'ha sorprès veure que el nom és Jeff ara escriu Geoff? Potser els estrangers van arribar a Geoff els pares també. Bé, potser els fantasmes del Mitch Williams mai desapareixerà. Parlant de Mitch, que el va visitar quan va viatjar de tornada a 2003. No puc creure que aquesta honrada Filadèlfia fanàtics amenaçaven la seva vida. Simplement no encaixa en la seva reputació com a classe. Bé, em fora a colpejar a la meva dona lliçons. Avui sóc docent Brett Myers.
25 de juliol de 2008 a les 1:10 pm
Hola nois! Recordar? Em va fer plorar els seus fills.
25 de juliol de 2008 a les 2:51 pm
Let's Go Mets!