Gameday: Phillies (11-11) På Bryggerierne (13-8)
Indsendt af Tim Malcolm, Tor, April 24, 2008 11:30
Scriptet blev skriftligt selv for Phillies aftes: Tough begyndelsen kampen tilbage til at binde det, Pitcher bedøvelse, når han fik sin lejer. Så Cole Hamels kom ud for den ottende inning med over 115 pladser smidt og smeltet om en skilling. Prince Fielder's andet hjem køre om natten udjævnede de vinde for bryggerierne.
Det vil være hårde vinde i dag. Jamie Moyer er på bakken for Phils, men bryggerierne mash venstrehåndet pitching (.888 OPS). Jeff Suppan, som pladser for Brew Crew, har en ERA tæt på 7,00 i hans sidste fem starter mod Phillies.
Dette blot i: Ryan Howard, trykke nedenfor ,200 og kæmper alle sæson, er ikke i udgangspunktet KONCERTLISTE. Greg Dobbs vil spille første base.
Phillies: Jamie Moyer (1-1), 4,79 ERA
Bryggerier: Jeff Suppan (1-0), 4.13 ERA
Gametime: 1:05
Vejret: 65 grader, blæsende
KONCERTLISTE: Werth / Dobbs / Utley / Burrell / Jenkins / Feliz / Bruntlett / Ruiz / Moyer
MLB TV
MLB Gameday Audio
MLB Gameday
Din gameday øl: På hvilket bør være en regnfulde, blæsende dag i Milwaukee, snup en Sam Adams Brown Ale. Det er nøddeagtig, mørk, karamel-lignende og sip-værdig. Have en kalkun sandwich med det og nyder det varme vejr.
Gå Phillies!


















































24 april, 2008 11:40
YES! godt flytte til sidde Howard, han virkelig virkelig brug for at sidde
24 april, 2008 at 12:00 pm
Jeg ser i dag at komme ud af hånden reelle hurtigt - ikke godt for Phils.
24 april, 2008 12:30
Geoff, Du er en idiot! Howard er 3-8 mod Suppan med 2 timer.
24 april, 2008 12:38
Hamels venstre i for lang tid. Jeg så samme ting år siden. Når en Pitcher dag hits 100 få ham ud derfra. Kroppen er ikke en maskine, der kan bare holde throwning ved denne hastighed. Jeg ved, at han var pitching en masse off hastighed pladser, men 120 var for lang.
Jeg har lagt mærke til dem forlader startere, hvis det er muligt i 100 plus pladser.
Ja der er nogen, der skal komme tilbage og sige det igen i dag pitchers gik 120 hele tiden. OK de Mound var højere. Den Battere ikke stå der og tage og tage de pladser enten.
Tiderne har ændret sig.
24 april, 2008 12:41
Dette spil kan blive høj ridset noget lignende 10-9.
24 april, 2008 12:58
Så længe det er en sund W Jeg vil være glad for.
24 april, 2008 1:07 pm
Ahhh, må elske de dage du kan se mlb.tv på arbejdspladsen.
24 april, 2008 1:12 pm
Dobbs DP. Hidtil har benching af RyHo ikke fungerer ud.
24 april, 2008 1:14 pm
men Howard couldnt ramt en beachball lige nu. han ser ud som en idiot deroppe under golf swing RIP på skraldet i snavs. han couldnt bælte en ud af Sidney Ponson med den måde, HES blevet ramt! 0 til 5 i nat? mod hvad, en fyr, som næsten fik DFA'd i starten af sæsonen. manden har brug for at koncentrere sig og afkorte hans sving, så han begynder faktisk at tage kontakt og derefter forlænge den, når han får sig selv til højre.
24 april, 2008 1:31 pm
IMO, Jenkins skal være store dag med Howard ud.
24 april, 2008 1:32 pm
Er det mig eller er det en anden Pat Burrell? Han ser mere afslappet og nogen fortalte ham, at der er et lille sted kaldet rigtige felt, at han kan slå til. Jeg ved, at han normalt slumps komme juni, men lige nu er han bedrift midt i den rækkefølge ned - ham og en mand ved navn Utley
24 april, 2008 1:35 pm
Må sige, at jeg ikke har været imponeret på alle ved Jenkins.
24 april, 2008 2:04 pm
Vi er bare ikke en god baseball hold lige nu.
24 april, 2008 2:06 pm
Jeg er enig. Jenkins har været en dårlig Undertegnelsen hidtil. også, bryggeriernes stinke, hvordan har de ikke allerede bankede moyer ud af spil?
24 april, 2008 2:07 pm
Hvis Bryggerierne stinke, end vi er flade ud horribel.
24 april, 2008 2:16 pm
Vores KONCERTLISTE ser så pinligt på papir. Jeg har ikke noget at sige, jeg er bare flov over at være en Phillies fan lige nu - vi er ikke gode.
24 april, 2008 2:19 pm
Min pointe nøjagtigt. Jamie Moyer stinker på dette tidspunkt i hans karriere. Et godt team ville have bankede ham ud i første inning eller to, han har noget at gøre i ANYBODYS begyndende rotation. Et team, der cant gøre det stinker. Bryggerierne har ikke gjort det. Bryggerierne stinke. Den Phillies tabte til Bryggerierne aftes og theyre miste lige nu. Derfor lige nu, det phillies berygtet på nuværende tidspunkt.
24 april, 2008 2:24 pm
Bryggerier holde skyde sig selv i foden.
Mike, tag det roligt, kammerat. Howard kæmper. Rollins og Vic er på DL. Hvad KONCERTLISTE ønsker du? Sidste år på dette tidspunkt kan vi bringe i Roberson og Thurston. Må ikke være flov.
24 april, 2008 2:26 pm
Jeg ønsker en KONCERTLISTE, der ikke er denne pinligt.
24 april, 2008 2:27 pm
Mike T - du må være den mest negative fan i bestyrelsen. Som Tim netop har påpeget, se på de positive. 11.11 med 3 startere enten ud eller nonexistant. Tingene har meget mere af en chance for at få bedre end værre.
Hvad med alle de Moyer bashing? Igen, hvorfor ikke var jer at sige, at sidste år? Han er helt sikkert blevet bedre i år end i fjor.
24 april, 2008 2:33 pm
Jeg er den mest realistiske person i bestyrelsen.
11.11 og går ned, mens jeg skriver.
Jeg var ikke udstationering på denne blog sidste år, eller jeg ville have sagt noget om Moyer. Durbin behov for at gå ind i rotation - han ville være et solidt 5..
Alt andet?
24 april, 2008 2:34 pm
Ja, jeg præsentere Stat, at bryggerierne banke rundt venstreorienterede og jeg sagde Moyer kan være i for en lang dag og alle starter brændende fakler. Crazy stuff, gutter.
24 april, 2008 2:38 pm
Sidste år, da vi havde 11 i TAB kolonne ... vi kun havde 4 vinder .. så dets allerede ser bedre! Moyer er fint, han giver dig 5-6 innings, og som regel holder dig i spillet, med hvad det Phillies offensiv normalt gør, som skulle få ham yderligere 10 vinder eller deromkring. Eaton har været meget godt indtil videre, men ikke meget køre støtte til ham ... Jeg vil elske at se, om Fabio Castro har virkelig lærte at kaste strejker (3-0 hidtil?), Men hans problem har altid været for mange BB. Enhver ved, hvordan Carasco eller Outman laver, eller hvis der er en legit chance vi se en af dem i rotation efter All-Star pause??
Alle ophold positive .. mangler den 1-2 punch, der normalt gør vores offensiv gå ... og manglende magt-bat, som har drevet dem fyrene i de sidste par år ... og vi er stadig spiller ,500 bolden lige nu ... tingene ser godt efter min mening!
24 april, 2008 2:43 pm
Werth! At gøre op for i nat!
24 april, 2008 2:43 pm
Åh se, tie spil! Alle ud af bunkeren!
24 april, 2008 2:44 pm
ja jeg gerne werth. HES bedre end vic. Jeg troede, han viste det sidste år, og HES viser det igen i år. tahts bare min opninion selvom
24 april, 2008 2:45 pm
I cant tror moyer er stadig derinde. , der fuldstændigt slag mit sind. HES en skændsel! og bryggerier, ligesom mets i første mets serier, undladt at score 5 kører på ham i de første to innings. gerne, hvordan kan du ikke gøre det?
24 april, 2008 2:48 pm
Moyer er stadig derinde, fordi han har givet op 1 løb!
24 april, 2008 2:50 pm
Helt ærligt, Jenkins ikke fortjener at spille daglige gang Vic afkast.
24 april, 2008 2:50 pm
Jeg er enig med hvilken en af jer sagde Jenkins er ikke imponerende. Uh. Jeg mister min tålmodighed med han og Feliz.
Mike T - hvis du er denne negative lige nu, hvad var du ligesom sidste år, hvor vi var 4-11?
24 april, 2008 2:51 pm
"Geoff Jenkins flyver ud sagte til venstre Fielder Ryan Braun. Tre ud. "- MLB.com Gamecast. Nu, hvis "flyver ud sagte" er ikke pinligt, jeg ved ikke, hvad der er.
24 april, 2008 2:53 pm
Jeg var temmelig dårlig, da vi var 4-11. Ingen af mine venner eller familie gerne ville se / deltage / eller lytte til et spil med mig.
24 april, 2008 2:54 pm
i at mlb08 showet spillet, når du gør, at farven fyr er ligesom: "AAW mand, der var svage, er du nødt til at gøre det bedre end det på pladen"
24 april, 2008 2:55 pm
Jeg kan godt lide Feliz som en defensiv udskiftning men han cant hit godt nok i år til at gøre de penge, han gør og være en dødssejler. tahts også lidt af en dårlig undertegnelsen. men bedre end Helms skønt, så det gør ikke blænding ud som en forfærdelig ting, fordi så bada som Feliz gør sit en opgradering over Helms / Nunez sidste år
24 april, 2008 2:55 pm
Moyer, 6 IP 1 ER. HE SUCKS! UD AF DEN drejning! Sikke en KRAT!
Nu, på dette punkt, jeg håber Charlie ikke skrue op og lad ham i for 7. ... så alle de haters virkelig kunne være skrigende det.
24 april, 2008 2:56 pm
Geoff - har du glemme alt om at Dobbs fyr, der var planlagt til at begynde, før vi underskrevet Feliz?
24 april, 2008 3:03 pm
Wow ... Manuel ... ... han virkelig gjorde det .... Venstre moyer i for 7. .... Bare uvirkeligt
24 april, 2008 3:09 pm
Jeg kan huske. Jeg sagde, at han var bedre end Helms / Nunez. ikke nødvendigvis Dobbs. Dobbs er certaintly rammer bedre på dette punkt under hver spillers rolle i betragtning.
også, det rigtige, moyer er din standard slop Pitcher i dags MLB. den eneste grund HES stadig rundt er der arent nok god pitchers at tvinge ham ud, og der arent nok gode hitters at gøre ham pension. Der er egentlig kun som en håndfuld super esser, en anden håndfuld legitime esser. gerne 20 faste startere eller deromkring, og resten er "liga gennemsnitlige" eller samlede junk. HES en blød tosser og når opmand gør ham kaste bolden over pladen får han LIT UP og HES i 2-4 innings. når umpires hjælpe ham ud, ligesom de synes at gøre i dag, theyll give ham en stor strejke zone. slop pitchers stole på opmand for at få hjælp på denne måde. folk som hamels og Santana og selv de "faste" fyrene gerne myers dont virkelig nødt til at stole på, at enten. kun junk pitchers behovet for at hjælpe
24 april, 2008 3:10 pm
Mindst denne gang havde han en klar i bullpen.
24 april, 2008 3:12 pm
Kridt anden L op til Onkel Charlie.
24 april, 2008 3:16 pm
godt, jer kender min officielle holdning til moyer. så du ved, at jeg tror, at forlader moyer i denne sent i spillet er bare utrolig vanvittig.
24 april, 2008 3:19 pm
FLASH! attaway baby.
24 april, 2008 3:20 pm
Mike - alvorligt, tag det roligt. Også, det er ikke Charlie's skyld. Den offensiv har været forfærdelig mod en fyr de skal knuse. Og bryggerierne formentlig bør være op 4-1 nu.
Også, Tom Gordon er awesome.
24 april, 2008 3:22 pm
Jeg er altid rolig - det er bare mine ord ikke afbilde mig på den måde. Nice slippe af Flash. Vil vores offensiv vågne op i 8.?
24 april, 2008 3:24 pm
Mike T - du negativitet bliver uudholdelig. Under en vis angst er en del af at gøre Philly stor, men jeeez, i det mindste få nogle wit derinde, så prøv og crack en vittighed, noget ....
we're ,500 w / Howard i toilet og Rollins ud. nogen klager fra denne Fonz ... ..
ps sidste jeg kontrolleres, er de fleste af vores DBL A udsigter spillede virkelig godt (Outman, Carrasco, Golson) Carpenter Jeg mener, har kæmpet en lille smule ...
24 april, 2008 3:26 pm
Når du bænk en person, der slumping, du sidder ham hele spillet.
24 april, 2008 3:27 pm
yeah måske de bringer en af disse fyre op og give ham en begyndelse, hvis kun lige at give alle de andre starter en ekstra dag i resten. jeg mener ... Carrasco bør være i stand til at holde pirater til 3 eller 4 løber gennem 5-6 innings. piraterne er unwatchably dårligt for det meste alligevel. undtagen mat CAPPS.
24 april, 2008 3:27 pm
Nice call Tim - nu den store fyr vil igen blive frustrerede over hans præstationer og forrykket han ikke starter i dag.
han får gennem nedturen - men manden sin hårde at se
24 april, 2008 3:31 pm
PATRICK BRIAN Burrell!
24 april, 2008 3:31 pm
MAAAAACCCCCHIIIIIINNNNEEEE!
24 april, 2008 3:32 pm
Jeg er stadig bare ikke forstå sub? ? ? ? ? lade fyr spille 9 innings. I don't get it
24 april, 2008 3:33 pm
YES! Det er awesome. de bør få blæst ud af gerne 6 Løjper men anden theyre forude! dette er fantastisk!
24 april, 2008 3:53 pm
uh oh ... har Ryan mistet sit koncept om den strikezone?
24 april, 2008 4:04 pm
nu kan du gå tage sig af pirater - --
24 april, 2008 4:08 pm
I cant tror bryggerierne blæste, at spillet. stor rbis ved Burrell, nice time ved werth. og en spare ved lidge igen. rart at vide andre hold kæmper også selvom, som bryggerierne definitivt er.
24 april, 2008 4:10 pm
Jeg kan ikke få det ... nej, vi sub for Burrel ikke gøre det bedre ... stop gør det Chuck ... burell har en stor arm og fangster alt, hvad han kan komme til ... bare til et problem, men stadig bedre end Bohn og taguchi droppping bolde
24 april, 2008 4:12 pm
Geoff, bryggerierne er 13-9. Jeg tror ikke, det er kæmper.
24 april, 2008 4:17 pm
Åh, theyre kæmper. ikke så slemt som det Phils er skønt. gagne har blæst nogle gemmer for dem, som har turnbow. i nogle af hans andre udflugter, turnbow hasn't været i stand til at ramme broadside en laden lad langs få bolden i tthe strikezone. Bill Hall er anden bag Ryan Howard i strikeouts, eller i det mindste var som på den anden dag. theyve haft en vis rotation personskader og spørgsmål. bryggerierne er i en svagere division too. im kigger på samlede styrke og generelle indtryk, når jeg siger, at ikke nødvendigvis nøjagtige tal.
24 april, 2008 4:17 pm
Hvorfor skulle man følge et hold i seks måneder og løbende bash dem hele vejen? Hvis efter Phillies gør en person så vred og bitter så bør de bare stoppe se spil. Sidste år var en fantastisk tur, og jeg har ondt af dem, der ikke kunne nyde det, fordi de havde konstant rip spillerne, en leder, og organisationen for hver eneste lille ting. Dette hold er ikke perfekt, men ligesom sidste sæson de aldrig slutte.
24 april, 2008 4:21 pm
Jeg er enig med TIM, hvorfor i alverden sætter Howard i dette spil ... Hvis du møde ham, fordi han er slumping ... SIT HAM ... dreje ham i en knivspids-hitter for et spil eller to vil ikke hjælpe!
"Burrell ... fangsterne alt, hvad han kan komme til" ... deres tanker om dette er, at de alle skal indhente alt det, de kan komme til, og ud af alle de Outfielders på holdet, Burrell kan komme til det mindste beløb af bolde. Når det er sagt, tror jeg, han er meget bedre på det område end folk give ham æren for, og hvor mange gange har det komme tilbage til at bide dem i røven, når den 9. inning roller rundt og du har knivspids-hitter i Burrell's stedet ....
Jeg tror, at han fortjener at afslutte, hvad han starter da han tearing coveret off bolden lige nu ... Men er grunden til han er ramt så godt, fordi han er sund og kun spiller 7 innings en nat??? Hvad mener du fyre synes om det?
24 april, 2008 4:24 pm
Jeg nød sidste sæson. Sin del af det at være fan. nogle fans i denne by tage det til det punkt, hvor de nærmest vil have dem til at tabe, så de kan rippe dem. jeg dont tage den så langt, og de fleste af os dont. men rippe holdet for deres fejl er en del af det at være fan for sikker. Ill erkende, når de gør det godt, men hvis jeg ser noget, der gør ikke opfylde de standarder for det acceptable, vil det blive bemærket. Jeg boede i Pittsburgh i 6 år, og selv om jeg fik at se, hvad det vil sige at være i en by, der vinder superbowl, jeg måtte lide gennem pirater som de lokale hold. im herfra så phillies altid er mit hold, men de pirater werent watchable og stadig arent. var heldige denne team bruger, hvad den gør på lønningslisten, fordi selv om de kunne nemt bruge 200 millioner og gå all out (som gør mig urolig for), i det mindste theyre ikke bruge 40, 50 mio. ive været der før, og det er ikke sjovt. Dette hold er mere end watcheable og theres flere hold i MLB og pro sports at arent overhovedet.
24 april, 2008 4:34 pm
Hvordan kan du fyre være så ned på Moyer? Han pladser seks + mod en farlig Bryggerierne klub og gav kun 2 til Mets. Han arbejder vej ind og ud af problemer. Han er langtfra færdig, jeg mener Myers opgiver 6 til Rockies og vi kan ikke vente for ham at pitch igen. Jeg har fuld tillid til Moyer, netop fordi han ikke har en 90mph fastball betyder ikke, at han ikke er effektiv. Kig på Greg Maddux, omend Maddux er en bedre Pitcher, de kommer fra den samme skole. Plakaterne afgjort brug for at slappe af forventningerne om Moyer. Jeg mener han holdt Fielder hitless og Hamels blev behandlet to gange med ham.
24 april, 2008 4:41 pm
Deres indtægter ikke understøtter din kommentar, at Phillies kunne "let tilbringe $ 200 millioner". Den Phillies lønningslisten er stort set på linje med deres indtægter. Rich Hoffman betyder en kolonne på denne næsten hver sæson at tilbagevise dem, der recitere det mantra, at "Phillies er billige". Uanset om du tror det eller ej, George Steinbrenner og andre ejere ikke tager penge ud af deres andre forretningsforetagender at støtte deres baseball hold. Den Yankees har deres egne tv-net, der bringer i form af penge, at Phillies kun kan drømme om.
24 april, 2008 4:48 pm
Oh Geoff-FF ... .. ingen "kvittering", at tidløs spekulerer på, Jamie Moyer havde en anden dejlig udflugt at holde Phillies i spillet?
24 april, 2008 5:16 pm
Pat "The Bat" kommer gennem igen. Den Phillies tilbage over ,500-mærket. Ikke at regne for tidligt, men jeg søger efter 15-11 ved søn!
24 april, 2008 5:17 pm
Haha. Vi har stadig vundet på trods af de grumbling utilfredse. Gå Moyer! Gå Gordon!
24 april, 2008 5:26 pm
Don M-on din kommentar --
Men er årsagen heâ € ™ s rammer så godt, fordi heâ € ™ s sunde og kun spiller 7 innings en nat??? Hvad mener du fyrene synes om det?
Jeg har faktisk tænkt på det. og jeg er ikke imod sub hvis dette er tilfældet. som en, påpegede yday, Burrell's kampe historisk har været påvirket af nagende personskader. Hvis der kun spiller 7 innings vil give ham lov til at spille godt i 150 spil - så jeg er ok med sub.
24 april, 2008 5:56 pm
Fine vinde - god pitching af Moyer og især bullpen; big ramt af Burrell. Bryggerierne slå sig her.
24 april, 2008 6:25 pm
Yeah, nice vinde. De har ret Tim. Den Phils vandt i dag på samme måde, hvordan Bryggerierne vandt i aftes.
3-1 på vejen @ Denver & Milwaukee er temmelig god i bogen.
24 april, 2008 6:26 pm
EDIT: i min bog
24 april, 2008 6:35 pm
På Ryan Howard ... Jeg tror ikke, vi bør handel ham. Den fyr gør frustrere mig selv. Everone og deres mor kan se, at han trækker sig ud af bolden. Han forsøger at ramme alt til højre felt. Da han var produktiv, han ramte bolden til venstre felt. Jeg kan ikke synes at forstå, når han går ikke videre med denne tilgang, mens han er pelse. Også, hvorfor er det ikke blive korrigeret ved at trykke turistbusser. Det er så indlysende, at han ikke venter på bolden, når han lader en pitch gå ved, han stadig trækker hans krop mod højre felt. Måske de skulle gøre ham do 20 pushups hver gang han trækker bolden. Er der nogen, ellers har nogen idéer?
24 april, 2008 6:43 pm
tager biltur til Pittsburgh morgen. kan ikke vente. vil være med en stor gruppe af Phils fans. bør være en helluva weekend.
24 april, 2008 6:44 pm
God vind i dag. Jeg kan godt lide denne Mike T fyr fordi hver gang han begynder at blive latterligt og kaldefrekvens tab i andet inning, vi vinder.
Eller måske er det bare fordi han siger dette hvert enkelt spil, og jeg kun huske de vinder. Enten / eller.
24 april, 2008 7:01 pm
Du siger, at de cant råd til en 200 mio lønningslisten???? de er milliardærer. de har råd til det. dont tro mig? slå op indkomster for ejere, især middletons
24 april, 2008 7:10 pm
nu, når jeg siger, bruge mere mener jeg bruge det fornuftigt på pitching. Det yankees slags dont altid bruge det, at omtanke. im ikke advicating wrecklessness. De eneste virkelig nødt til at bruge about130-150mm hvis du smart med det. Jeg tror, at phillies er et par spillere væk. Jeg tror, de har brug for en startforanstaltninger Thats fast-dominerende (hvem gør ikke, højre), som kan erstatte moyer. Jeg tror, de har brug for en anden swing mand ud over durbin for dybde - en person, der kan starte og er normalt en 5. startforanstaltninger type. Desuden har de brug for en levende gren i bullpen føje til mix der. de shouldn't have for at bruge nogle af de fyre, der er i der så meget som de gør. Jeg tror også, at have mere end én fyr i pennen, der har og kan tæt på drop i en hat. Gordon er en anstændig fyr i, at stedet som er Romero, når de er sunde og fyres godt. nu når lidge er på den måde har han været, han er meget, meget god og kan dominere. det var et godt træk. de har tendens til at få billige når det kommer til pitching dybde. også, hvad jeg ønsker, at de rigeste af ejendomsretten gruppe, der har råd til det, at gøre, er at købe resten af dem og overtage de fleste aktier, således at theyre TILLADES at smide flere penge rundt uden at blive veteod af cheapskates at gøre udgør en del af ejerne. Jeg forstår den situation, jeg ønsker blot at blive løst på denne måde at give dem, der ønsker at bruge flere penge til at deltage mere dominantly på lønningslisten DEPT
24 april, 2008 7:13 pm
ill erkende, at moyer gjorde, hvad han gjorde. Thats good. noget han giver dig en bonus, og er ud over mine forventninger. hvad der frustrerer mig er, at du er nødt til at stole på nogen whos en gamble hver gang sådan. og han er et gamble og han er afhængig af den umpires. Dette hold vil være i jagten, og hvis de har et par mere bevæger sig, og nogle spillere begynder at ramme bedre theyll være stærk i slutningen af sæsonen. hvad der irriterer mig er theyre så tæt, men alligevel så langt væk i perioder. ok flyers tid ....
24 april, 2008 8:37 pm
Jeg er mere bekymret over Kendrick og Eaton reverting end mig om Moyer.
24 april, 2008 11:04
Geoff, jeg er ikke sikker på, at du læser alle stillinger højre. Den Phillies kunne bruge lidt mere, men de sætter deres cap temmelig nøjagtigt baseret på indtægter holdet indsamler. Det har intet at gøre med, hvor meget ejerne gør eller har i deres lommer. Den Yankees ikke har den slags penge at bruge på grund af deres ejere, de gør, fordi 1. de har en stor gang kontrakt med JA, 2. de gør den playoffs hvert år, 3. de har de højeste billetpriser og andet højeste billetsalget og 4. de sælge læssevis af merchandise. Så lad os forlade faktisk Phils tilbringe $ 100 MM alene og bare kritisere dem om, hvordan de bruger det.
24 april, 2008 11:34
Thats hvad jeg normalt gør. hvis du har dette sæt grænse du cant holde Ryan Howard. HES vil ødelægge din lønningssystem fordi helvede være en DH i 3 år. De har for handel ham for mlbready perspektiver (omkostningseffektive talent), som kan skridt ret i. kan du få det til ham, når han får ud af sin krise. id snarere betale Cole hamels end Ryan Howard. dets temmelig indlysende faktisk. også, im ikke sige løft det op til yankees plan. im bare sige, var det virkelig for meget for dem at holde Kyle lohse eller tilføje en anden steady bullpen arm eller en anden steady hitter over, hvad de allerede har? tydeligvis ikke. Thats billigt til mig. theres ingen undskyldning for det. sin for tidligt at begrave dem for det fuldstændigt, men i løbet af sæsonen det couldve hjulpet. se, jeg tror på hamstring stand startere. Jeg vil bruge to bullpen slots for fyre, der kan komme ind og være den 5. startforanstaltninger eller strengen starter sammen, hvis de skal i løbet af sæsonen. whne theyre ikke gør, at de kan være lange relievers. så 7 stand startere er den mindste for mig. Thats hvorfor jeg dont mene de har nok. Benson kunne være en stor hjælp, hvis han kommer tilbage sunde. Det bullpen giver dig mulighed for at snige et par fyre, der kan startere derinde hvis theyre behov. Jeg ønsker, at dette hold for at vinde, og jeg hader at se dem comeup kort på grund af svigtende at gå den ekstra mil, som de kan tillade sig at gøre.
24 april, 2008 11:36
men ja, hvis du bruger det godt 100 mm er nok, men i betragtning gillicks periodiske fejl id sige 120mm er en sikker nummer. godt have at se, om amaro er bedre inden for disse begrænsninger i de kommende år.